Известие

Collapse
No announcement yet.

защо ми скочиха оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • защо ми скочиха оборотите

    Днес реших да си почистя дроселовата клапа (поради дразнещото клатене на оборотите когато колата е в движение).
    след като я почистих и запалих колата в първия момент работеше неустойчиво и почти щеше да изгасне, поради което я изгасих.
    -след като я запалих втория път, работеше вече устойчиво само че точно с 1000 оборота повече, т.е празния ход вече е 2000оборта.
    След това в движение празния ход е пак 2000оборота и оборотите продължават да се клатят само че изместени с 1000 нагоре. колата вече може да върви и без газ защото тя си поддържа 2000оборота


    Нещата които съм направил са следните:
    свалих акумулатора, разкачих куплунзите на компа, дебитомера и моторчето за празен ход-
    след това свалих дроселовата клапа и я почистих.
    свалих и маркуча за маслените пари от мотора към след дроселовата клапа (той между другото беше абсолютно чист, както и неговото клапанче което е в колектора - така че не е причина за клатене на обороти).

    След това в обратен ред сглобих и сложих акумулатора. Друго не съм правил.
    колата я запалих след около 2часа.
    закачил съм и две снимки преди и след почистване на клапата.

    НЯКОЙ ИМА ЛИ ИДЕЯ ОТКЪДЕ ИЗНИКНА ПРОБЛЕМА?
    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

  • #2
    Има си процедура, която се ивършва след почистване на дросела. Виж долу картинката.

    Ако и след нея не се оправи, както беше при мен, отиваш на диагностика да ти я адаптират. При мен така се оправи.

    Comment


    • #3
      това го прочетох малко преди да ти видя отговора, ама малко късно се сетих.
      мерси за отговора все пак.

      а какво се прави на тази адаптация
      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от n_netov
        това го прочетох малко преди да ти видя отговора, ама малко късно се сетих.
        мерси за отговора все пак.

        а какво се прави на тази адаптация
        Нищо особено ... нулира се, пуска се в процес на обучение и после се кефиш на бетон обороти

        Моите не са мръднали, откакто направих процедурата. Гледам, че и ти си изчистил дросела, както трябва, така че съм сигурен, че ще имаш дълготраен ефект, ако проблемът не се крие другаде, разбира се

        Comment


        • #5

          ще ходя
          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

          Comment


          • #6
            С какво я почисти?

            Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от cassillas
              С какво я почисти?
              С Carb Cleaner се чисти или с коресилин ...

              Comment


              • #8
                Моята я почистих с бензин и парцалче
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #9
                  Оправи ли се като направи описаното?
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    колега моята беше 5 пъти по мръсна от твоята и сега пак ги поклаща тия обороти на газ,на бензин незнам как е защото нерабо свестно а от 2 дена въобще неработи стана и нещо маи е грип .а от 3-те само 3-тото несам направил,но няма значение другия път
                    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                    Comment


                    • #11
                      Ако след процедурата нямате успех, продължавате с това от картинката.

                      Comment


                      • #12
                        Колата преди нямаше проблеми освен клатенето на оборотите.След като я почистих НЕ СЕ ОПРАВИ това клатене.Сега всичко си е по-старо му само дето 1000 оборота нагоре
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от wwweb
                          Има си процедура, която се ивършва след почистване на дросела. Виж долу картинката.

                          Ако и след нея не се оправи, както беше при мен, отиваш на диагностика да ти я адаптират. При мен така се оправи.
                          не мога да разбера последното да запаля двигателя и да го оставя да работи 5 минути ли? щото мойта без да я чистя за 2 пате предния преди 5месеца си качи оборотите на 2000 и играят от 1500 до 2000
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #14
                            3. След това стартирайте двигателя, но не натискайте газта за около 5 мин.
                            Т.е. оставяш я да работи на празен ход 5 мин.

                            Comment


                            • #15
                              Да така си и мислих ами незнам сега я изчистих ам аз я свалих за да я нулирам но на програмата излизат 7 пин а моторчето е с 6 като на мястото на първия няма нищо само пластмаса и в програмта пише че се пуска ток 12ж за 2 сец на 6 и 7 пин и ако са вярни полюсите се затваря ако не и се отвори сменят се полусите и пак за 2 сек се подава ток! ама като видях че са 6 пин и ме достраша да не го изгоря!
                              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X